DealeXtreme Reviews

2.00 Rating 3 Reviews
33% of reviewers recommend DealeXtreme
317 Review Views (past 24 hours)
08AM - 10AM
0 Review Views
10AM - 12PM
22 Review Views
12PM - 2PM
39 Review Views
2PM - 4PM
22 Review Views
4PM - 6PM
17 Review Views
6PM - 8PM
43 Review Views
8PM - 10PM
40 Review Views
10PM - 12AM
21 Review Views
12AM - 2AM
17 Review Views
2AM - 4AM
39 Review Views
4AM - 6AM
22 Review Views
6AM - 8AM
35 Review Views
08AM
8AM
Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how DealeXtreme made you happy
Minimum 10 characters
What's your name ?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

"NEVER RECEIVED MY GOD DAMN PHONE I ORDERED!!! THEY DON'T REPLY TO ANY EMAILS, THEY DON'T RESPOND TO TICKETS CREATED, AND THE LIVE CHAT SERVICE IS NEVER AVAILABLE. BUT WHENEVER YOU TRY AND LEAVE NEGATIVE FEEDBACK THEY DON'T LET YOU IT WILL ALWAYS END UP UNAPPROVED. SAVE YOUR MONEY AND RUN."
Helpful Report
Posted 2 months ago
Are you DealeXtreme? No one is perfect. Reply to this negative review and show your potential customers that you value the feedback DealeXtreme receives and that when things do go wrong you do your best to put things right. Reply Free
"A few months ago i ordered a phone. Never arrived they no it never arrived and they do not want to give my money back DX (dealextreme) will steal your money. you are warned! when i asked for my money back this is there answer We apologize for the inconvenience we have brought you. We apologize for this long delay in the delivery process. Around 3-5 days to get the response, please check back then. We apologize for the inconvenience we have brought you.Please wait a few more days and we really appreciate your understanding. We apologize for the inconvenience we have brought you.We really appreciate your patient for another a few more days. when i asked them: please stop apolizing and just refund me my money this was there answer. We feel a pity to inform you it is confirmed that your order was returned as the tracking shows:Please check back 5-7 days later. We feel a pity. the returned order if is still in your country, it may be shipped to you again.Please be a little patient. and more of the same on the live chat.BUT STILL NO REFUND!!!! last respons: Good Monday and sorry for late reply. We feel a pity to inform you it is confirmed that your order was returned: In this case we need to deduct 7USD as returned postage. We just hope we can do something to make you feel better. So would you like a resend, a refund, or keeping the cost as store credit? So now they want me to pay for an order that never arrived at my address??????????? My only mystake was ordering at DX!!!!!! They still got ALL my money. They still don't wan't to pay me back."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"They always replace broken / wrong items, no questions asked. This, in addition to the great prices, makes me want to recommend DX."
Helpful Report
Posted 1 year ago
DealeXtreme is rated 2.00 based on 3 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on +1 213-325-5109 . Book a Call

Alice, Customer Support