GoedkoopPakket Reviews

4.6 Rating 6,732 Reviews
92 %
of reviewers recommend GoedkoopPakket
Read GoedkoopPakket Reviews
Visit Website

Phone:

+31655870638

Write Your review

Tell us how GoedkoopPakket made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Zoals u zelf zegt is dit de eerste keer Weet dus niet of mijn pakje goed is afgeleverd Wat betreft gebruiksgemak ben ik heel tevreden Duidelijk en eenvoudig
Helpful Report
Posted 4 years ago
Pakket is goed aangekomen
Helpful Report
Posted 4 years ago
Goedkooppakket.be is goed Mvg
Helpful Report
Posted 4 years ago
Het was mij niet duidelijk dat het met post.nl verstuurd werd. Zag ik pas ná de bestelling. Het afdrukken van de verzendsticker lukte niet. Het bleek dat ik later nog een keer een mail kreeg, waarvan de bijlage wél afgedrukt kon worden. Een uur bezig geweest.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Prima
Helpful Report
Posted 4 years ago
Ik heb een pakket verzonden en kreeg het 2 dagen later retour zonder opgaaf van reden. Heel jammer want er zit iemand heel erg te wachten
Helpful Report
Posted 4 years ago
Het invullen van de gegevens op de website (pc) ging goed, via de iphone ging het lastig. Via postnl kan ik, ondanks de track&trace code het pakket niet volgen. Het zou al aangekomen moeten zijn, maar ik kan hem niet vinden.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Vervelend dat het invullen via de iPhone niet goed werkte, natuurlijk wel belangrijk voor ons, dus fijn dat u het laat weten. We blijven continue testen en verbeteren. De chauffeur is onderweg met het pakket en deze gaat vandaag geleverd worden op het adres in Ierland.
Posted 4 years ago
Voor het eerst een pakket verstuurd via goedkooppakket.nl; etiket goed uitgeprint en glad op de doos geplakt. Vervolgens bleek de verzenden de barcode niet te kunnen scannen. Zij heeft een nieuwe barcode erop geplakt. De zending is overigens wel goed ontvangen. Misschien een incident: ik probeer het nog eens.
Helpful Report
Posted 4 years ago
korting was eerst 50 ct nu nog maar 20
Helpful Report
Posted 4 years ago
Snel en simpel
Helpful Report
Posted 4 years ago
Is de eerste keer dat ik dit gebruik, Vandaag moest ik 2 pakketten op de post doen, de eerste label ging zeer vlot. Echt leuk , afprinten en klaar. Na de 2de betaling kreeg ik mijn label niet waardoor ik het niet kon afprinten. Het is wel van de rekening gegaan .Toen heb ik via de chat gestuurd maar na een uur heb ik nog geen antwoord.Ondertussen ben ik het 1ste pakketje op de post gaan doen maar het 2de pakketje ligt hier nog terwijl ik dat vandaag moest weg doen, leuk is anders...
Helpful Report
Posted 4 years ago
uitprinten van het label zegt voor problemen. De streepjescode wordt bij het uitprinten een rode balk. Heb via de website het probleem aangekaart, en ging spoedig antwoord krijgen, maar nu 4 dagen later heb ik nog steeds niets gehoord!!
Helpful Report
Posted 4 years ago
Beste Jo, Dank voor je feedback, we hebben je bericht ontvangen en inmiddels heb je daar een reactie van ons gekregen per email. Doordat het weekend er tussen zat duurde een reactie wat langer dan gewoonlijk. Het probleem met de rode balk is op te lossen door een aanpassing in je printerinstellingen. We hebben daar hier een uitleg voor geschreven, hopelijk lost dat het probleem op. Mocht je er niet uit komen laat het ons dan aub per email even weten: http://klantenservice.goedkooppakket.nl/fouten-en-problemen/barcode-niet-zichtbaar-of-alleen-rode-streep
Posted 4 years ago
Goed, makkelijk en voordelig, maar contact onmogelijk. Kan alleen via internet, maar daar krijg je geen reactie. Heb dubbele kosten gehad, maar kan dit dus niet verhalen. Jammer, gemiste kans
Helpful Report
Posted 4 years ago
Beste Arthur ivm het weekend liet een reactie iets langer op zich wachten. We hebben je bestelling geannuleerd en terugbetaald, de andere zending die je had aangemaakt is afgeleverd bij de ontvanger. We zullen je ook per email nog even op de hoogte stellen hier van.
Posted 4 years ago
het eerst pakje lukte en is alles goed verlopen,gisteren opnieuw eentje willen sturen , 10 x geprobeerd op Bankcontact , en niets lukte, dus , dan maar met Bpost gedaan!! jammer dus!
Helpful Report
Posted 4 years ago
Ik kon een verkeerd getal in een postcode niet meer veranderen of laten veranderen en most daarom een niewue verzendoptie opmaken en betalen.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Ik heb nog niets gehoort of het pakje is aangekomen Nog afwachten
Helpful Report
Posted 4 years ago
Bpost is snel en heeft sinds de opening van het nieuwe distributiecentrum een redelijke trackservice in het buitenland.
Helpful Report
Posted 4 years ago
geen bijzonderheden
Helpful Report
Posted 4 years ago
Ik had graag een berichtje gekregen als het pakket is afgehaald
Helpful Report
Posted 4 years ago
makkelijk en snel
Helpful Report
Posted 4 years ago
GoedkoopPakket is rated 4.6 based on 6,732 reviews