AFIA Insurance Brokerage Services LLC Reviews

4.3 Rating 2,398 Reviews
84 %
of reviewers recommend AFIA Insurance Brokerage Services LLC
Read AFIA Insurance Brokerage Services LLC Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Not receiving any quotes from your side, only whatsupp chat, and to be provided with quotations, till date didnt recive anything, My prefrences of communication is email, not mobile.
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Though the revert back was quick but it did not cover all the insurance companies for the quote. As for my case Orient Insurance is the insurance company covering my vehicle currently but they did not appear in your report.I would therefore advise you when you give a comparison to cover all the insurance companies.
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
No comments
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Was not that much
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Acceptable
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Thank you!
Posted 2 years ago
My first experience was very good. I will recommend AFIA to everyone. This time they were not able to find car insurance with a lower rate than one offer I already had from other insurance company. But still they worked hard.... They Try to negotiate and facilitate customer as much as they can. They are the best.
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Thanks Usman!
Posted 2 years ago
The process too long...
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
SaturdAy service is limited?
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
purchase of car insurance went well, however insurance market forgot to highlight that for the Oman coverage of the insurance i have to visit the insurance branch to get the hard copy of the Oman insurance. I will not go with insurancemarket again, as the price is not better than an insurance in inspection center and i had to make an extra trip. faster if i do it while car inspection is going on.
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Service should be more specific
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Good competitive rates offered, Need more details about the service provider.
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Dear Sir/Ma’am, Thanks for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused. We would be investigating the matter further and getting back to you at the earliest. We appreciate your patience and understanding in this regard. Kind regards, Zainab Noor Unit Head - Quality Assurance
Posted 2 years ago
Good work by Arsalan and Faisal
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Thanks Presheetha!
Posted 2 years ago
acceptable
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Thanks Samad!
Posted 2 years ago
I’m still waiting your quotation
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Dear Sir/Ma’am, Thanks for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused. We would be investigating the matter further and getting back to you at the earliest. We appreciate your patience and understanding in this regard. Kind regards, Zainab Noor Unit Head - Quality Assurance
Posted 2 years ago
Acceptable
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Thank you!
Posted 2 years ago
It’s average
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Dear Sir/Ma’am, Thanks for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused. We would be investigating the matter further and getting back to you at the earliest. We appreciate your patience and understanding in this regard. Kind regards, Zainab Noor Unit Head - Quality Assurance
Posted 2 years ago
Insurance Market took a bit of time to send me the quotation. When it came, It was showing only two companies and not even my actual insurance company, which was informed previously. In the quotation, the information was very poor... I could not verify all terms of the policy and see what it covers or not... But I received a lot of advertising, which was useless for me. That means you prefer to pay attention to advertise your products instead of providing an ultimate insurance experience. Since I received a poor quotation, I had no time to keep asking questions, so I choose to renew with my actual insurer. Hope we have a better experience next time.
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Dear Sir/Ma’am, Thanks for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused. We would be investigating the matter further and getting back to you at the earliest. We appreciate your patience and understanding in this regard. Kind regards, Zainab Noor Unit Head - Quality Assurance
Posted 2 years ago
Previous years have been amazing as service providers. This year, they fell short of the famed customer service they usually provide.
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Dear Sir/Ma’am, Thanks for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused. We would be investigating the matter further and getting back to you at the earliest. We appreciate your patience and understanding in this regard. Kind regards, Zainab Noor Unit Head - Quality Assurance
Posted 2 years ago
Dear Sir, Thanks for sharing your concerns with us and we would like to apologize for the inconvenience caused to you. We really appreciate that you have been insured with us since 2016 and we would like to thank you for purchasing from InsuranceMarket.ae! Upon further investigation, we have identified that you have inquired with us for your motor insurance renewal on 03rd November 2019 and 16th January 2020. As per our records, your motor insurance inquiry for Dodge Charger 2013 model was assigned to one of our advisors, Mr. Terence. The advisor has offered the renewal options and applied the best possible discounts on the quoted premium. The advisor did receive your confirmation to proceed with QIC Insurance on 16th January 2020 around 17:45. However, the advisor was unable to issue the policy on the same day as the insurance quote was subject to approval from the underwriters of the insurance company. The advisor did inform you of the same and mentioned that he would try to get the policy issued either on 18th January 2020 Saturday (subject to the availability of the underwriter) or 19th January Sunday. The advisor's intention was to support you as you wanted to register the vehicle on the same day, therefore, he provided you with the other alternative option (RSA). The advisor was following up with the insurance company from time to time and was able to issue the policy with QIC on 18th January 2020. The advisor has sent the insurance policy documents through email on the same day. We sincerely apologize for any inconvenience caused as it's not our usual standard process and we do understand the urgency of your request. We really appreciate that you have given us a chance to prove our core belief in providing exceptional service to our customers and would like to thank you once again for giving us the opportunity to serve you. Our aspiration is to keep you as one of our most valued clients, and we hope to serve you better in subsequent times. Kind regards, Zainab Noor Unit Head - Quality Assurance
Posted 2 years ago
Thank you......
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Thanks Mohamed!
Posted 2 years ago
No "wow" factor is on your offer, i got the same offer from other's too.
Helpful Report
(Car Insurance) - Posted 2 years ago
Dear Sir/Ma’am, Thanks for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused. We would be investigating the matter further and getting back to you at the earliest. We appreciate your patience and understanding in this regard. Kind regards, Zainab Noor Unit Head - Quality Assurance
Posted 2 years ago
AFIA Insurance Brokerage Services LLC is rated 4.3 based on 2,398 reviews