Quidmarket Reviews

4.31 Rating 286 Reviews
83 %
of reviewers recommend Quidmarket
Merchant Metrics
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Live Chat
Read Quidmarket Reviews
Visit Website

Phone:

01158456434

Email:

help@quidmarket.com

Location:

QuidMarket LoansFoxhall Business CentreFoxhall Road

Write Your review

Tell us how Quidmarket made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
First loan was relatively straightforward however took much longer than other companies. 3 months later I've paid the loan in full and like many others they have declined my new application due to credit check and my credit has only improved. No loyalty to returning customers.
Posted 3 years ago
Waited for to long for a decision then got declined the following day.
Posted 3 years ago
Really sorry to hear that you had to wait for the decision, we appreciate this can be frustrating when you require a short term loan. Having reviewed the information available we can see you had applied out of hours which is why you didn't receive a response until the following morning. We apologise again for the delay in the final decision.
Posted 3 years ago
Had a previous loan which I repaid early and my credit rating has gone up since I took the last time. I applied for half the previous amount and was asked for a bank statement for the last 30 days, I was purely too busy at work to be able to provide this and so I decided to go with another company who were far less hassle. Just received an email to say my loan has been "declined" which, in fact, is incorrect as it has simply "timed out", I receive my new credit report in a few days so let's hope I have no cause to approach the ombudsman, safe to say I won't be recommending Quidmarket to anyone
Posted 3 years ago
We're really sorry to hear you were advised that your application had been declined rather than cancelled. We have updated the system to show the appropriate status and are taking action to ensure this doesn't happen again.
Posted 3 years ago
You seem to be doing this to a lot of people who have taken a loan with you and paid their loans back on time or before they are due and yet you decline people if they apply for a second loan. You blame our credit score even though this has not changed from when we all first applied. So I don't understand what you are doing but you should really re think this as you are loosing money and good people who repay their loans.
Posted 4 years ago
process was quick and easy
Posted 4 years ago
I needed a loan urgently no email or phone contact to let me know if i had been fully apporved and when i log in it says i have a loan of £400 even though no funds have been sent to me and received no communication, what is happening, so confusing, Very poor
Posted 4 years ago
After having two previous loans with this company all paid back within plenty of time (6 month contracts paid within a month). On the third loan request they declined blaming my credit report, same report that has not changed since I had my first loan. As I have read on here seems they are just trying to boost their customer numbers up. Also they put a cross against my credit saying not paid in time, when I paid five months early, maybe affecting my credit rating!!!!!!!
Posted 4 years ago
Having previously left a 5 star review for Quidmarket after having a positive experience with them, I feel I should also now give them feedback for a negative experience.

Having paid back my previous loan with them within 3 weeks of receiving it, I assumed I would be on a good standing with them, however having just been declined for another loan from them even though my circumstances have improved slightly I feel like just a number to them.

Surely it would be beneficial to Quidmarket to loan to returning customers who actually paid their loan back, as it would ensure less bad debt accrual, or does common sense not exist anymore?

Anyway I'll stick to Satsuma from now on, at least they value their existing customers.
Posted 4 years ago
Excellent customer service. . Easy online application. Would Def recommend.
Posted 4 years ago
Quick, convenient and hassle free
Posted 4 years ago
Fast service and efficient staff. Would definitely use again!
Posted 4 years ago
Waiting for funds. Currently over seven hours and counting, despite the email saying funds had been released at 2.15 in the afternoon. I needed this money today and youve let me down badly. I will never use this company again and urge others to use someone else.
Posted 4 years ago
Hi Chris, Our sincere apologies for the delay in the funds being issued. We encountered a technical issue with our Bank which has now been resolved. For further information please call us on 0115 845 6434
Posted 4 years ago
Quick and friendly service
Posted 4 years ago
brilliant very good staff could not be more helpfull
Posted 4 years ago
Thanks for your excellent feedback!
Posted 4 years ago
fast, good servis
Posted 4 years ago
excellent service!
Posted 4 years ago
Couldn't believe how stress free it was qk easy and good rates
Posted 4 years ago
Thanks for your brilliant feedback!
Posted 4 years ago
One word, excellent
Posted 4 years ago
Simple and straightforward no fuss one of the best around THANKYOU for your help
Posted 4 years ago
Good service easy application and fast pay out I would recommend them
Posted 4 years ago
Quidmarket is rated 4.31 based on 286 reviews