Rhythm Japan Reviews

4.71 Rating 670 Reviews
93 %
of reviewers recommend Rhythm Japan
Merchant Metrics
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read Rhythm Japan Reviews
Visit Website

Phone:

+81 70 2423 7885

Email:

sherry@rhythmjapan.com

Write Your review

Tell us how Rhythm Japan made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Good ski selection. Friendly staff.
Posted 8 months ago
Hi Bruno,

Thank you for taking the time to leave a review. We are glad you were able to make good use of our awesome range of skis!

We look forward to seeing you on your next trip!
With thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Knowledgeable staff with good recommendations for conditions.
Posted 8 months ago
Hi Jillian,

Thank you for taking the time to leave a review. We are stoked to hear you had a good experience with our awesome Rhythm team!

We look forward to seeing you on your next trip!
Many thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Staff is very helpful and friendly in general. Equipment also in good condition. Helps significantly to have a counter at Aya hotel where we stayed
Posted 8 months ago
Hi Edna,

Thank you for taking the time to leave a review. We are stoked to hear you had such a great experience with your rentals and were able to make good use of our service counter at Aya!

We hope to see you on your next trip!
Many thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Super friendly staff, professional.
Posted 8 months ago
Hi Francois,

Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate the kind words and are glad to hear you had a great experience with our staff!

Many thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Will be back
Posted 8 months ago
Hi Mitch,

Thank you for taking the time to leave a review. We are stoked to hear we will be seeing you on your next trip!

Many thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Love Rhythms easy pick up and drop off approach to ski hire. The team is super helpful and the coffee even better!
Posted 8 months ago
Hi Kelly-Ann,

Thank you for taking the time to leave a review. We are stoked to hear you had such a great experience with our team and topped off with a fantastic coffee!

We look forward to seeing you on your next trip!
Many thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Dear Rythm-Team, you did professional job and support us perfect during our stay in Niseko Village. As well you shuttle service is great. Go ahead!
Posted 8 months ago
Hi Gerd,

Thank you for taking the time to leave a review. We are stoked to hear you had a fantastic time and made good use of our shuttle service.

We look forward to seeing you next time!
With thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Excellent staff, friendly and helpful. We had to change a couple of pieces of equipment during our stay and were helped out immediately.
Posted 8 months ago
Hi Chris,
Thank you very much for taking the time to leave us such a great review. We're so pleased you were able to take advantage of our easy rental swaps and found our team of friendly experts so helpful!
We hope to see you again soon!
with thanks,
the team at Rhythm Japan
Posted 8 months ago
Professional, and easy to rent will. Great gear and staff that knew their stuff. Thanks for making my Niseko trip pain-free
Posted 8 months ago
Hello,
We're stoked to hear that you had such a great experience renting with us and found our team of friendly experts so helpful. Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review and we hope to see you again in the future!
with thanks,
the team at Rhythm Japan
Posted 8 months ago
Friendly staff
Posted 8 months ago
Hi Cindy,
Thanks so much for taking the time to leave us a great review! We're so glad to hear you found our staff so friendly and we hope to see you again soon :)
with thanks,
the team at Rhythm Japan
Posted 8 months ago
Great team I rented for 7 days and I was boarding and skiing, swapping every day almost.
Team is really helpful and equipment is rad.
Will definitely hire again!
Posted 8 months ago
Hi Max,

Thanks for leaving your review! We're glad to hear you enjoyed the ability to switch gear and that you had a good experience with our staff.

We look forward to seeing you again in the future!

Hope you have a great day - with thanks,
The Rhythm team
Posted 8 months ago
Super choix de ski, personnel sympathique, et plein de bon conseil.
Shop immanquable à Niseko!
Posted 8 months ago
Bonjour Emmanuel,

Merci pour leaving your review. We're glad to hear you enjoyed the choix de ski and the friendly staff!

We hope to see you again next season!

Avec notre remerciements,
The Rhythm team
Posted 8 months ago
Young enthusiastic staff, very helpfull.
Posted 8 months ago
Hi Joanne,

Thanks for leaving your review. We're stoked to hear you enjoyed your experience with our staff!

Hope to see you again next season!

Kind regards,
The Rhythm team

Kind regards,
Alex
Posted 8 months ago
Very simple ski hire process at Niseko. Excellent staff.
Posted 8 months ago
Hello Ed!
We are stoked to hear that you had such a great experience renting with us in Niseko. Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review and we hope to see you again soon!
with thanks,
the team at Rhythm Japan
Posted 8 months ago
Was able to demo a few pairs of skis with ease during my stay in Niseko. Very well run operation at Rhythm Japan.
Posted 8 months ago
Hi David,
Thanks so much for taking the time to leave us a great review! We're so glad you were able to take advantage of our flexible gear swaps and make the most of your time in Niseko :)
We hope to see you again soon!
with thanks,
the team at Rhythm Japan
Posted 8 months ago
All staffs are very nice and professional, thanks so much!!!
Posted 8 months ago
Hi Jo,
We're so pleased to hear that you had a great experience renting with us and our team of friendly experts were able to help you out :) Thanks very much for taking the time to leave us a great review and we hope to see you again soon!
with thanks,
the team at Rhythm Japan
Posted 8 months ago
Absolutely amazing service from you guys will see you next year
Posted 8 months ago
Hi Samual,
Thank you so much for taking the time to leave us such a great review! We're stoked to hear that you had a brilliant experience renting with us and we look forward to seeing you again next year :)
with thanks,
the team at Rhythm Japan
Posted 8 months ago
I am not sure what you are trying to achieve as everyone has a different service attitude at your store. Some are very nice and thorough and some are just ok. Some help you carry the skis to the front door, and some just left them there and you have to carry them yourself. There was a Japanese fitter that was pretty rude when I visited in January. Are you aiming to provide quality service? Rhythm strikes me as a very lay back casual kind of store and I was not expecting any service quality.
Posted 8 months ago
Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better.

Please feel free reach out to info@rhythmjapan.com with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance.

Many thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Great gear, staff allowed us to swap and change depending on ability
Posted 8 months ago
Thank you for taking the time to leave a review. We are glad to hear you were able to make good use of swapping your rentals around had a great rental experience!

Many thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
All the staff i dealt with were very helpful and polite, skilled and efficient.
The gear i hired was quite new, undamaged, clean & hygenic.
Posted 8 months ago
Hi Timothy,

Thank you for taking the time to leave a review. We are thrilled that you loved your experience. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

Many thanks,
the team at Rhythm
Posted 8 months ago
Rhythm Japan is rated 4.71 based on 670 reviews