Roof Windows 4 You Reviews

4.22 Rating 76 Reviews
76 %
of reviewers recommend Roof Windows 4 You
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Over A Month
On-time Delivery
Greater than 66%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Roof Windows 4 You Reviews
Visit Website

Phone:

01283554755

Location:

Astron Business Park, Hearthcote Road, Swadlincote

Write Your review

Tell us how Roof Windows 4 You made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
This Company is very attentive and very professional...a pleasure to do business with.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Easy ordering, easy fitting, good colour. Happy customer!
Helpful Report
Posted 5 months ago
Delivered promptly
Helpful Report
Posted 5 months ago
Supplied just what we needed, excellent customer service
Helpful Report
Posted 5 months ago
Great help over the phone - blinds arrived earlier than suggested.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Website plus contact by phone quick, efficient and friendly
Helpful Report
Posted 5 months ago
Very good communication but slow on getting my order out which I’m still waiting for
Helpful Report
Posted 6 months ago
Very helpful, and quick delivery
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Alister, Thank you for this amazing review! We are so happy to hear that you've had a great experience with our product and team. Thank you, Georgia
Posted 6 months ago
RW4Y have been really helpful sorting out the order for two large rooflights. Good friendly and efficient service.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi, Thank you for this amazing review! We are so happy to hear that you've had a great experience with our product and team. Thank you, Georgia
Posted 6 months ago
I am still waiting for my goods to be delivered weeks after I ordered and paid for them
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi John, We are sorry to hear that you have received your product later than expected. Our standard delivery times for stock items are 3-5 working days. For non-stock items, the estimated delivery time is 15-20 working days. This estimated delivery time is not guaranteed and due to the current global situation, we have been experiencing some delays. We apologise for any inconvenience caused and trying our best to improve the service. Thank you, Georgia
Posted 6 months ago
Great support from your sales team but despite ordering this in Mid January i am yet to receive the items and no delivery date has been confirmed (4th Feb today)
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi Haleem, We are sorry to hear that you have received your product later than expected. Our standard delivery times for stock items are 3-5 working days. For non-stock items, the estimated delivery time is 15-20 working days. This estimated delivery time is not guaranteed and due to the current global situation, we have been experiencing some delays. We apologise for any inconvenience caused and trying our best to improve the service. Thank you, Georgia
Posted 6 months ago
I had a damaged piece in my roofline box ,you wouldn't replace and charged me a extra £36 for a new one.even though I spent £1700 with you
Helpful Report
Posted 8 months ago
Please make the Fakro logo more apparent.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Jonathan, Thank you for taking the time to write this review. I will share your message with the team. Kind regards, Georgia
Posted 6 months ago
We are disappointed that the money for our roof window blinds has been taken out of our account but we have had no correspondence from the company telling us when we can expect them to be delivered. The delay in getting the blinds is holding the completion of our job up
Helpful Report
Posted 9 months ago
Abbie was very helpful in the ordering of my 2no windows.Arrived as scheduled,pleased with your service,but i do require an invoice. Many thanks Mark Morris
Helpful Report
Posted 9 months ago
LREADY SENT
Helpful Report
Posted 9 months ago
Excellent customer service, thank you.
Helpful Report
Posted 9 months ago
I’ve not received them yet after 3 + weeks I was told 2-3 days before I purchased them
Helpful Report
Posted 10 months ago
you asked for review when I hadn't even received the product, which by the way took an inordinately long time to arrive, with no word from you to explain the delay.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Mr Bates Please accept my apologies on the delay in delivery. While we strive to deliver asap to all customers in this case our service did not meet the high standards we set ourselves. Some delivery times are delayed due to the current restrictions and we're putting systems in place to improve notifications when this becomes an issue. I hope you'll return to RW4Y if you need our products or services next time. : ) Dave RW4Y Digital Team
Posted 10 months ago
Roof windows Delivered in a couple of days, and fitted no problems, Thanks
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hey, Thank you for your lovely review! We work super hard as a team to make sure you're 100% satisfied so this kind of feedback is the best! Kind regards, Sarah - FAKRO GB / RW4Y Digital Team
Posted 11 months ago
Roof Windows 4 You is rated 4.22 based on 76 reviews