Tom & Teddy USA & Canada Reviews

4.63 Rating 88 Reviews
92 %
of reviewers recommend Tom & Teddy USA & Canada
Read Tom & Teddy USA & Canada Reviews
The shorts are nice and well made but the sizing chart is off a bit. My son wears a size 4 (almost size 5) so I ordered the 3-4 size however they are very big on him and will have to wait almost a year to grow in to them. In all though they are nice. Love mine but wish they had an option with no netting in the shorts.
Posted 1 year ago
Thought the fabric and lining were high quality.
Posted 8 months ago
Shipped quickly and the set I bought for my husband worked great but defeats the purpose when the matching set is too big and unwearable. I had one sad kiddo on my hand when he realized he couldn’t match daddy.
Posted 10 months ago
The product is great, but size runs too big for boys. Limited inventory so couldn’t not order smaller size. Out of stock
Posted 10 months ago
I purchase a father and son set. I took too long to receive.
Posted 1 month ago
Hello there, apologies to hear that there was a delay in shipping, we specify delivery takes between 3-5 working days, your order arrived within 6 working days due to a courier delay. We are very sorry about this and will happily offer a full refund - please send an email to contact@tomandteddy.com and we will get this sorted for you. Many thanks Tom & Teddy
Posted 1 month ago
Filthy used swim trunks
Posted 7 months ago
Should sent a tracking number to follow the order and never received one. So I never received my order and it is been almost a month since a ordered it
Posted 10 months ago
Hello Ariane, We are sorry to hear this and apologies for any inconvenience this has caused. We are aware that our customer service team has been in contact with you and have located your tracking details for you, but do let us know if you have any further queries and we'll be happy to resolve them.
Posted 10 months ago
Quick to take my money and hasn’t provided any update status on my order.
Posted 11 months ago
Hello. I’m sorry to hear you haven’t received your shorts, but I’m glad to say that they are due to arrive today by 9 pm. It appears that you didn't receive our confirmation email with the tracking information; this can occasionally go into Junk mail so apologies if this was the case. I’m sorry you’ve been disappointed with the process but we really do try and keep all our customers informed and I'm glad to say that we rarely incur delays in delivery. Our orders to Canada do take 5-10 working days to arrive and we'll ensure in future that our review emails are sent out later to allow for this. Many thanks, Michelle
Posted 11 months ago
Tom & Teddy USA & Canada is rated 4.63 based on 88 reviews