“The delivery provider delivered my order to the wrong address and it took 10 messages to get a refund. The refund was absent the package protection fee however, since the error was due to delivery failure the fee shouldn have been returned.”
Hi Tristane, I’m sorry about the delivery mix-up and the confusion around the refund. We are pleased that the support team have resolved this issue for you. If you have any other questions, don't hesitate to reach out.
“I’m actually extremely upset with this company. First, I made an order for a oxy shred pre-workout and it came to me all clumpy. I emailed them and asked for a replacement item being that I couldn’t use the clumpy item. They then sent me a replacement, which didn’t even have my name on it and got sent to a completely different address. Emailed them again asking what happened and may I receive another replacement . For them to proceed to tell me that the item I already tried to get twice is now sold out. Just very disappointed with this company.”
Hi Jalissa, We’re truly sorry for the clumpy product, the misaddressed replacement, and the confusion around stock. That isn’t the experience we want for you. If you can share your order number or any details, we’ll look into what happened and how to move this forward.
Hi Wayne, We sincerely apologize for the ongoing issue of product shortage and the inconvenience caused by receiving discounts that you cannot utilize due to the unavailability of the required items. We understand how frustrating this must be, and we genuinely want to address this issue to improve your overall experience with our brand. While awaiting the restock of your preferred products we recommend checking Amazon where our products are also available.