Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

iSneaker Reviews

1.8 Rating 164 Reviews
0 %
of reviewers recommend iSneaker
Read iSneaker Reviews
Visit Website

Location:

MBX124 Access Storage
London
IG110BD

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“It’s very helpful and thanks a lot”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“I ordered a pair of shields for my new shoes and paid £9.99 for them. They didn’t come.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“I find the bigger size isn't as effective as I hoped. My toe pushes the shield as I am wearing the trainer with them inserted. Not very comfortable :/.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Bought it for my son and he is happy about it.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very good tbh”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Doesn’t stop creasing don’t buy”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Good concept but painful to wear, blistering my feet”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Havent recieved it yet🤷‍♀️🤷‍♀️”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Dead u ucvjvufufivugucugigigif”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Not replying to emails after receiving faulty product”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“we have not received this order yet what is keeping it. We ordered this 2 week as of today.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Didn’t receive the products I payed for. Tried to e-mail- still haven’t heard anything.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“I didn’t receive my product”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi there, Thank you for your feedback. I can confirm that we successfully processed and dispatched your order. However royal mail tracking shows that your parcel has not been delivered. Due to the recent pandemic, our courier service has been facing problems delivering orders in time, this means that you may face a few days delay in delivery or the parcel may be concluded as lost. We are sorry for the inconvenience caused and understand the frustration. We will send you out a replacement. Hope you understand that we did the best we can, but our courier service seems to have lost your parcel. Please do not hesitate to contact us on info@sneaker-shield.co.uk if you require further assistance. Thank you.
Posted 6 years ago
“Came at the end of the expected arrival date so was grand and product in good condition nothing special just done right”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“The shoes still crease but the delivery was fast”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi There, Please ensure you follow our instructions by taking out the sole of your trainers before putting the crease protectors in. This allows for a snug fit for the crease protectors, ensuring they take the shape of the toe box, preventing creases. If you require further assistance please contact us on info@sneaker-shield.co.uk. Thank you.
Posted 6 years ago
“In the instructions it says to pull out the inner sole of the shoe, do you really have to pull it out to wear the shields. I’ve tried them without lifting the sole out and it’s not the most comfortable.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi there, We recommend pulling out the inner sole so that the crease protectors have a nice tug fit inside your trainers. If for whatever reason you continue to feel discomfort, please email us on info@sneaker-shield.co.uk so we can assist you further. Thank you.
Posted 6 years ago
“I havent even revieved my shields and its been over a week since i ordered and you want me to leave a review on the shields!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi there, Thank you for your feedback. I can confirm we successfully processed and dispatch your order. Unfortunately on this event, royal mail tracking does not show as delivered. This is likely because your parcel is now missing or because there is a delay due to coronavirus. We will send you out a replacement crease protector. We are sorry for the inconvenience caused. Hope you understand that we fulfilled the order from our side. Thank you
Posted 6 years ago
“Send me the wrong size and I have order sneaker spray but not send me yet , I have compliant You said it would be resent again It's been 4 days and I haven't received it、please can you solve this problem this’s my Oder number#SS0181505 my name:Ken”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Hurts my feet”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“My shoes still crease a little”
Helpful Report
Posted 6 years ago
iSneaker is rated 1.8 based on 164 reviews