Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Lampsy Reviews

4.2 Rating 1,509 Reviews
79 %
of reviewers recommend Lampsy
4.2
Based on 1,509 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 71%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
3.9 out of 5
Read Lampsy Reviews
Visit Website

Phone:

0333 577 2200

Location:

Unit 22, Murcar Commercial Park,
Unit 22, Murcar Commercial Park
Aberdeen
AB23 8JW

Write Your review

“Products are true to the photo but delivery was delayed vs promised timescale”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Nicola, Thank you for your comments I'm really sorry to hear that the delivery timescale was not accurate. Please be advised that I have spoken to our warehouse team regarding your order, and we taken steps to prevent this from happening in the future. Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“The product itself is excellent however we had to wait nearly a month for it to be delivered.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Gregory, Thank you for your feedback. I'm really sorry to hear that delivery took much longer than expected. Please be advised that I have spoken to our warehouse team, and have taken steps to prevent this from happening in the future. I am glad to hear that you were happy with the product once it arrived. Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Excellent service and lamp we purchased from Lampsy”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Richard, Thank you very much, I'm so glad to hear that you were happy with your light and the service you received. Kind Regards, Lynn
Posted 2 years ago
“All good apart from one light fitting still waiting on. Not told it was delayed until I sent email so that need improved .”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi James, Thank you for the feedback. We appreciate you taking the time to let us know. Please accept our apologies for any inconvenience caused by this issue. Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Good lights. Good price.Have to remember to get the bulbs separately, not included. Pretty slow despatch time on my order for some reason. Look good and work well so far.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Steve, Thank you for your feedback, glad to hear that you are happy with the lights. Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Love my new lamp really good quality and very reasonably priced”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jackie, Thanks so much for your kind words. I'm very pleased to hear that you had a positive experience. Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Perfect in every way. Thank you once again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jayne, This is such lovely feedback, thanks very much 😀 Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Great price and high quality lamp / lampshade”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Stefan, So glad to hear that, thanks so much! Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Prompt delivery . Well packaged goods”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Zena, Thanks so much, really appreciate it! Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Very good.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Lawrence, Thanks so much! 😊 Best wishes Lynn
Posted 2 years ago
“Happy with the product, would buy again from Lampsy.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Tony, Thanks for the feedback! Glad to hear you had a good experience. Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Great lamp excellent service thank you”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Thank you for your feedback Shelagh, I'm so pleased that you had a great experience 😊 Best wishes Lynn
Posted 2 years ago
“A fantastic lamp - extremely versatile”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, That's great to hear! I'm so glad that you are happy with your lamp Femi 😊 Best wishes Lynn
Posted 2 years ago
“Bought some spots from Lampsy to replace my existing central ceiling light and was not disappointed! Great value already but reduced as well . Easy install and controllable via the Nordlux app. Fantastic . Recommend”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Robert Thank you so much! So glad to hear that you are happy with the spotlights you ordered 😊 Best wishes Lynn
Posted 2 years ago
“Only 2 out of 4 lamps received but after messaging I got a prompt response to apologise and the balance had been despatched. It was an error.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Debra, Thanks for taking the time to give feedback, I’m pleased to hear that the error was rectified promptly. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Best wishes Lynn
Posted 2 years ago
“Exactly what I was looking really well made lantern shade at a reasonable price”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Joan, Thank you very much for your comments, I’m really pleased to hear that you are happy with your lantern. Best wishes Lynn
Posted 2 years ago
“Unable to speak to any one on the phone and when i effectually go a E-Mail the delivery date was not honoured”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Donna, I’m really sorry to hear that you weren’t able to contact us. I have checked your order and I can see that your order was dispatched on the 2nd of August on a next day service and my colleague has communicated with you via email. If I can help with anything further, please don’t hesitate to let me know. Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Ordered a pendant shade to match a lamp we bought elsewhere. Very quick delivery and a great price.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Tracy, thanks so much for your feedback! I’m really happy to hear that you were happy with the experience. Best wishes, Lynn
Posted 2 years ago
“Excellent price and excellent delivery ⭐️”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks so much Amanda!
Posted 2 years ago
“Kept up to date on order delivery”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for your order Kay! 😊 Best wishes Lynn
Posted 2 years ago
Lampsy is rated 4.2 based on 1,509 reviews