“Door waterdrop ben ik eindelijk meer water gaan drinken omdat ik water zelf nooit echt lekker vond dronk ik dit ook niet veel, dus dank u waterdrop !”
“ik had een grotere bestelling gedaan bij Waterdrop. Toen deze binnen kwam was er een gedeelte beschadigd, dit werd via de mail snel opgelost (dus een pluspunt voor waterdrop). Helaas hebben de glazen flessen geen dop die zo strak vast zit als de RVS flessen. dus deze komt makkelijk los.”
“Ik had een rvs fles besteld maar kwam binnen met 2 dikke deuken. Dit doorgegeven via de mail en nu net een nieuwe onbeschadigde fles mogen ontvangen. Top, bedankt voor de fijne sevice!”
“fijne drops, maar de verzending (via DPD) laat ter wensen over.
1 duurt aardig lang
2 houden zich niet aan de gemaakte afspraak waardoor ik toch weer bij de buren aan moet kloppen”