“Sommige dranken/smaken zoals cola is enorm enorm vies van smaak. Anijs smaak zou ik zeggen.
Ook staat er op de doos “probeer met bruiswater”, ja na het blokje is opgelost is ook al het bruis uit het water.
Het is echt niet te drinken. Andere mensen vinden het misschien lekker, ik niet.
Ik heb gemerkt dat sommige blokjes helemaal stuk zijn of verpoederd zijn, heel jammer want ze lossen niet meer goed op in het water.”
“Really like the summer flavors, lemon, grapefruit and orange. It helps the kids drink their water more easily. We drink the microlyte during sport and active days. Seeing a positive impact in overall health and fitness performance.”
“Snelle levering en goede producten. Soms is het even aftasten welke smaken lekker zijn maar als je eenmaal de juiste hebt gevonden is het zeker de moeite waard om te bestellen. Met het spaarprogramma de opbergbak mee besteld, heel erg blij mee!”