“Het product is geweldig, de prijs is wat aan de hoge kant. De belofte is bedroevend. Na een eerste geweldige service besloot ik het zogenoemde abonnement af te sluiten. Dit ging eenmaal goed. Ze hadden een smaak niet op voorraad prima kies ik wat anders. De tweede keer twee smaken niet erg vervelend want dat hoorde ik pas een dag voor verzending. Je kunt maar uit een select aantal smaken kiezen dus heb je veel van het zelfde. Daarna bleef de bestelling uit. En werd er naar mij als consument gewezen. Terwijl vanuit mij alles oké was. Na veel heen en weer gemaild zou hij onderweg zijn. Maar helaas heeft er langer over gedaan want toen waren er weer verzendingskosten moeilijkheden. Dit heeft mij doen besluiten het abonnement op te zeggen. Mooi dat de korting geboden wordt maar onder aan de streep levert het niets op.”
“Goede kwaliteit, maar is niet meer zo leuk als in begin. Toen kwamen er meer bijzondere artikelen uit. Nu is het elke keer een beetje hetzelfde, maar dan in een ander kleurtje.”
“Super blij met mijn nieuwe fles van 1 liter wel even zoeken welke drops er lekker in zijn en het niet te flauw wordt qua smaak. Ik drink al jaren waterdrop ben er nog steeds blij mee drink bijna niks anders meer.”
“Snelle verzending, ruime keuze in smaken, ik had alleen een grote fles met rietje besteld en na 1x gebruikt te hebben had ik een metaalgeur in de fles, contact opgenomen met waterdrop en ben nog aan het wachten op een oplossing, verder heel content van alles”
“Tevreden over de producten. Wat minder over de bezorging via DPD. De dag dat de bezorger eigenlijk zou komen is hij niet aan de deur geweest. Hij heeft wel in de straat gestaan in zijn huis rondkijkend zonder de moeite te nemen om mijn deurbel te vinden. 5 minuten later een melding dat ze me gemist hebben. Dus nog een dag moeten wachten en naar een pakketpunt moeten lopen….”