“Voor het eerst de ice thee drops gekocht en zijn zeer lekker. Ik was ook aangenaam verast met het extra gratis doosje drops dat tussen mijn bestelling zat.”
“De glazen fles die ik van Waterdrop heb, vind ik heel mooi om te zien. Ook zijn de smaakjes erg lekker en weinig calorieën. Ik dronk eigen vaak te weinig, maar nu gaat dat veel beter om voldoende water binnen te krijgen.”