“Wij genieten van waterdrop, de smaken sinasappel en icetea peach zijn favoriet, ik raad iedereen het aan te proberen, zo drink je met gemak genoeg water!”
“Ik vindt het lekker, het is handig en leuk dat je punten kan verdienen! Het is gezond en het proeft echt alsof ik frisdrank aan het drinken ben. Het stimuleert mij om meer te drinken.”
“Ik heb nog nooit zoveel water gedronken voor ik waterdrop had ontdekt. Ook super lekker en uiteraard heb ik men favorietjes al gevonden. De app is ook super tof. Wel regelmatig vergeet ik het in te geven maar daar kan je ook al veel mee. En vooral punten sparen.”