“Fijn en makkelijk te bestellen. Vind wel dat de bezorging erg lang duurt. Het duurde bijna een week voordat mijn pakket uberhaupt werd verzonden. Dat mag wel sneller, maar de producten zijn fijn!”
“1e levering is zoekgeraakt bij het postorderbedrijf. Waterdrop heeft kosteloos een nieuwe bestelling geplaatst, ik wacht alleen nog op de verzending, ik had gehoopt dat dit nu sneller zou gaan.”