“Ontzettend veel lekkere smaken in handige to-go cupjes. Fantastisch dat je zo minder plastic gebruikt. De meeste smaken vind ik erg lekker, zoals de Love, Relax en Youth. Het spaarprogramma en de app waarin je je drinken bij kan houden is erg interessant.”
“Ik vond het niet lekker, teveel komkommer smaak, de smaak van meloen was voor mij te weinig. Mijn vrouw vond het wel gaan. Ik vind de sinaasappel smaak de lekkerst.”