“Alle smaakjes zijn erg lekker, maar de Frosted Lime springt er voor mij helemaal uit.
Was een tijdje gestopt met Waterdrop, maar blij er weer mee te zijn begonnen.”
“Waterdrop heeft lekkere smaken en een goed loyalty programma. Een nadeel vind ik wel is dat het naar mijn mening iets duur is, waarschijnlijk komt dit ook door het loyalty programma. Voorderest is het best prima :)”
“Met 1-2 waterdrops in mijn rvs 1 liter thermosfles heb ik lekker, niet te zoet en koud water. Perfect voor op kantoor, ik drink meer en blijf goed gehydrateerd.”
“Voorheen dronk ik geen water en nu met de drops wel. Erg lekker, kwaliteit/prijs prima. De lege plastic cupjes kan je in de winkel inleveren. Snelle levering”
“Waterdrop is super ideaal als je geen gewoon water wil drinken of iets anders wilt het is ideaal en zitten ook nog vitamine in en zonder suiker. + punt is dat je in de winkel ook de smaken kan proeven zodat je zeker bent wat je mee neemt je ook lekker vind. Altijd goede service gehad al in Gent”
“Ik hoop dat de nieuwe smaken blijven ze zijn erg lekker
Alleen wat ik heeeeel stom vind is dat je geen losse plastic rietjes kan bestellen voor in de dop (Straw lid)
Je bent verplicht om een hele nieuwe dop te bestellen.”