“Fijne producten. Ik vind de grapefruit en lemon heerlijk. De accecoires vind ik mooi en practisch.
Een min puntje is dat ik niet de lemon-lime heb gekregen maar de icetae lemon.”
“De smaken sinaasappel en grapefruit zijn erg lekker. De flessen liggen fijn in de hand en hebben een mooi design. En de Bottle Dryer is erg fijn om je flessen te laten drogen.”
“Die orange is zo lekker, en in Utrecht kan je de smaken ook proeven, zo heb ik een sample meegekregen van kokos en van de cola smaak.
Die kokos is erg lekker. De cola moet ik nog uitproberen.”
“De drops zijn lekker, met name de limited editions van deze zomer! Bij mijn bestelling heb ik punten kunnen inleveren voor een nieuwe dop en flessenborstel.
Op het adres label op de doos hat waterdrop mijn telefoonnummer geprint. Dat vond ik heel vervelend.”
“De cola vindt ik niet helemaal echt naar cola smaken.
Het is niet vies maar niet te vergelijken met een echte cola smaak.
De andere zijn lekker fris van smaak”