Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

WingMirrorMan Reviews

3.9 Rating 885 Reviews
73 %
of reviewers recommend WingMirrorMan
3.9
Based on 885 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 50%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Over A Week
Customer Service
2.4 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Read WingMirrorMan Reviews
Visit Website

Phone:

01617630800

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Quick and easy way to buy”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Afternoon Donald, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you are happy with the service we provided.
Posted 8 years ago
“Quick response, gave all relevant information. Package also arrived much quicker than anticipated”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Afternoon, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you had such a brilliant experience with our services!
Posted 8 years ago
“Had the item in stock. Great service and quick delivery”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you received our excellent service.
Posted 8 years ago
“Good fast delivery. product correct colour. Will contact you for additional part required”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning, Thank you for the brilliant feedback, please feel free to contact us regarding your further requirements! We will be more than happy to assist you!
Posted 8 years ago
“the reception on phone when ordering price and speed of delivery and condition have it fitted is perfect thank you”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning David, Thank you for the fantastic feedback, we really are chuffed that you are pleased with our services.
Posted 8 years ago
“Very efficent & friendly”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Caroline, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you are happy with our services! Thank you for your custom!
Posted 8 years ago
“Speed of delivery ,and all the parts fitted as per infomation on the Web sites, great service.would definitely use again if needed .Thanks”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Neal, Thank you for the brilliant feedback, we are absolutely thrilled that you are so pleased with our service and the products we supply!
Posted 8 years ago
“Clear info selecting the correct mirror for my car”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Colin, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you are happy with the product and service that we supplied. Unlike most other suppliers, our pricing is not based off what is popular and what retails at the highest price, we ensure that all products are supplied at a reasonable price so that our customers do not feel the strain on their pocket!
Posted 8 years ago
“Great product, perfect match and cheapest out there by far. Also excellent service”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Afternoon John, Thank you for the fantastic feedback, we pride ourselves on the quality of our products and are really pleased that you are happy with the service you received.
Posted 8 years ago
“Good value for money. Quick delivery including painting mirror to match my car .”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Afternoon Jason, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we could assist you on this occasion!
Posted 8 years ago
“The live chat on line and the helpfulness of staff”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Kevin, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we could assist you on this occasion!
Posted 8 years ago
“Good service”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Stuart, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you are happy with our service!
Posted 8 years ago
“nothing,after sales service is non existant, get passed around to people who don't care or seem to have any inclination to resolve a simple problem, the mirror does not fit.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning James, We are sorry to hear about the issues you have experienced with your order. I have checked the order details and can see that you have fitted the product to your vehicle, can you advise why your providing false information in public feedback. You have contacted us twice in 24 hours and have not been passed around, you have requested a return using our online product return form and have been waiting less than 24 hours for a response. We thoroughly believe the advice we provide is quick and efficient and ensures that the customer is always kept informed.
Posted 8 years ago
“Not much apart from good quality once arrived”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Afternoon Daniel, We are sorry to hear that you experienced a delay with your order, I can see that you opted for your order to be collected from our Bury Branch. It does state on our website that all orders for collection will be ready within 48 hours. We are sorry if you was advised any different to this by a member of our sales team.
Posted 8 years ago
“Website. Online picture so I could match which wing mirror I required. Reasonable price and quick delivery”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Karen, We are really pleased you are happy with our service, thank you for leaving us with your feedback. We are constantly working towards providing a better service and feedback such as this will only help us to improve!
Posted 8 years ago
“Quality of product”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Adam, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you are happy with the products that we supply. We utulise both Royal Mail and FedEx for the excellent delivery services, we are really sorry that they did not perform on this occasion!
Posted 8 years ago
“most impressed”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Shaun, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased we impressed you with our services!
Posted 8 years ago
“Choice of parts”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning James, we are sorry to hear about the issues you experienced with your order. I have checked the order correspondence and can see that no note was placed on your order, if you wish we can send you a copy of the information that you key stroked into our website when placing the order. The cost of our professional painting service is £25.99 and if you did require an item re-painting, there would be a charge for this, we are sorry we could not assist you further on this occasion!
Posted 8 years ago
“Still not received the item”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Paul, We are sorry to hear that you have yet to receive your order, please contact our customer services team either via email or phone so they are able to escalate this non-delivery.
Posted 8 years ago
“Quck delivery; correct product.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Malcolm, Thank you for your kind feedback!
Posted 8 years ago
WingMirrorMan is rated 3.9 based on 885 reviews