Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

WingMirrorMan Reviews

3.9 Rating 885 Reviews
73 %
of reviewers recommend WingMirrorMan
3.9
Based on 885 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 50%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Over A Week
Customer Service
2.4 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Read WingMirrorMan Reviews
Visit Website

Phone:

01617630800

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“very good result, received on time and to the correct specification”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Morning William, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you are happy with your order!
Posted 7 years ago
“AVOID this company. They sent me an EU left hand drive passenger mirror rather than a UK right hand drive passenger mirror. Waste of £80, can’t use it as Mirror is at wrong angle”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Naomi, We are sorry to hear that you have experienced an issue with a product that has been received. I have checked the communication notes placed on your order and can not see that you have been in contact with us regarding the issue you have experienced. We really would like to rectify this for you, however we are unable to assist when no contact is made. If you would like us to rectify this issue for you, please do not hesitate to contact us.
Posted 7 years ago
“Good service. Quality part. Sprayed to match colour was very good.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Roger, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we were able to assist you with your requirements!
Posted 7 years ago
“Delivered on time. Perfect fit, it was exactly what I ordered. Very happy with the service”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Cheryl, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we could assist you with your requirements!
Posted 7 years ago
“Supplied the wrong part, despite providing all the correct information. Returned the mirror in the original packaging following all the instructions. Still waiting for refund over a month now. Last communication money will be refunded by midnight of the day of the e-mail. Nothing!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Morning Michael, We are sorry to hear that you have not received a reimbursement. I have reviewed the transaction history for your order and can see that this was processed on 22.01.19, if you would like to get in touch with our customer accounts department using email address: customeraccounts@buyitonline.ltd they will be able to provide confirmation of this.
Posted 7 years ago
“Having read some of the negative reviews I was somewhat apprehensive about ordering from this firm. I'm happy to say that my fears were groundless. My replacement wing mirror cover arrived this morning, the colour perfectly matches my car and It clicked into place without any difficulty. Communication with this company through its live chat was first rate. So glad to have the car looking as it did and happy to give them a thumbs up.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Hugh, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we were able to assist you with your requirements.
Posted 7 years ago
“After sales / customer services plus quality of products”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Morning Chris, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you are happy with our services!
Posted 7 years ago
“Excellent service ,arrived ordered friday morning arrived monday lunch, looks good ,excellent fit. Very good price”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Morning Stephen, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that you are happy with the service!
Posted 7 years ago
“Finished product very good.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon, Thank you for the great Feedback!
Posted 7 years ago
“Great service still not been fitted”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Gary, Thank you for the fantastic feedback, we are glad you are pleased with our services! If you do have any issues once the item has been fitted, please do not hesitate to contact us.
Posted 7 years ago
“Speedy delivery”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Morning Nic, we are sorry to hear that you have experienced an issue with a product that has been received. Thank you for providing us with your feedback!
Posted 7 years ago
“Great service, fast delivery”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Morning Stanley, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased you are happy with our services!
Posted 7 years ago
“The site was very easy to use, very good price and delivered on time! Would definitely use this site again!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Ann, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we could assist you on this occasion.
Posted 7 years ago
“From receiving the telephone quote the service was very good.The product was as stated,with one exception the connector was different to the one on my wing mirror,as I had an electrician fit it he was able to find a way round the problem and all is working fine now”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon David, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we were able to supply you with your requirements. I cannot see that any contact was made in regards to the plug connector as the item purchased can have alternative plug connectors. Our customer service team will have been able to advise if you required this assistance.
Posted 7 years ago
“Part as described, good communication between buyer and seller”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Robert, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we were able to assist you with your requirements.
Posted 7 years ago
“The friendly help that I received when ordering. The timescale for delivery. I would have no hesitation recommending you to anyone. Regards Terry Webb”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Terry, Thank you for the brilliant feedback, we are really pleased that we were able to assist you with your requirements.
Posted 7 years ago
“Not a great deal - we ordered the first mirror and this was wrong (not clear on their website even the person on the phone said it was hard to work out) We ordered a replacement different model which arrived in damaged packaging with no actual mirror (looked like it had been a previously returned item). Eventually we got the 3rd mirror which was right but when I got the refund for the 1st mirror this was less than I had actually paid (apparently the small print says you don't get back standard delivery even though this is not implicit when you buy and detailed in the invoice amount). The whole process has been hard work and I feel let down by the fact that I am out of pocket and there can't be much quality control to send out a damaged product.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Morning Catherine, We are sorry to hear that you have experienced an issue when returning a product to us. Unfortunately, if the fault lies with the customer we are unable to cover return postage costs.
Posted 7 years ago
“The speed of delivery”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Morning Peter, Thank you for the brilliant feedback, all our policies and procedures are implemented after serious review so we can ensure each and every customer receives the same level of excellent service we provide!
Posted 7 years ago
“Very good service and wing mirror was perfectly sprayed to body colour”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Paul, Thank you for taking the time to leave us with your feedback, we pride ourselves as being the only supplier in the UK to offer a professional painting service!
Posted 7 years ago
“Quick response in replying.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Good Afternoon Bernard, Thank you for the brilliant feedback!
Posted 7 years ago
WingMirrorMan is rated 3.9 based on 885 reviews