“I ordered my first one in which I had reported to them via Instagram. Took a while to reply to me. But then they sent me a new one that would’ve been full. When I received it I only got 4 uses out of it and threw it away because it came barely full. I didn’t try to order any new ones because I’m scared they’ll be empty again.
I want to give it another try now that it’s been a few months but for it being so expensive with nothing inside I’m very hesitant.
My boyfriend’s sister had gotten hers and it was full and lasted her literally 4 months. She uses it like I do. Light with one swipe. Idk I feel very down about it. I’m disappointed because I didn’t get to see the full result ☹️”
“I ordered my first one in which I had reported to them via Instagram. Took a while to reply to me. But then they sent me a new one that would’ve been full. When I received it I only got 4 uses out of it and threw it away because it came barely full. I didn’t try to order any new ones because I’m scared they’ll be empty again.
I want to give it another try now that it’s been a few months but for it being so expensive with nothing inside I’m very hesitant.
My boyfriend’s sister had gotten hers and it was full and lasted her literally 4 months. She uses it like I do. Light with one swipe. Idk I feel very down about it. I’m disappointed because I didn’t get to see the full result ☹️”
Hi Penelople,
Thank you for sharing your experience with us and we are so sorry to hear you had this issue!
We're thrilled to share more details about our 90-day Satisfaction Guarantee!
If you are not completely satisfied with your purchase for any reason, you may request a replacement or a refund. To take advantage of our Satisfaction Guarantee, please head over to https://babeoriginal.returnlogic.com/ Please note that our guarantee does not extend to products purchased from unauthorized sellers.
If you have any additional feedback or questions, please don't hesitate to contact us directly at info@babeoriginal.com.
“I RECENTLY TOOK OFF MY LASH EXTENSIONS AND HAD VERY LITTLE EYELASH VOLUME AND LENGHT. THIS STUFF IS AWESOME, MY LASHES HAVE GROWN BACK IN FULLER AND LONGER THAN EVER BEFORE AND QUICKLY. I WILL BE A LIFE LONG SUBSCRIBER.”
“I RECENTLY TOOK OFF MY LASH EXTENSIONS AND HAD VERY LITTLE EYELASH VOLUME AND LENGHT. THIS STUFF IS AWESOME, MY LASHES HAVE GROWN BACK IN FULLER AND LONGER THAN EVER BEFORE AND QUICKLY. I WILL BE A LIFE LONG SUBSCRIBER.”