“Lovely dress but I bought the shorter size as I'm 5'2" and was very disappointed that only the skirt length has been changed and the the bodice hadn't been adjusted for smaller women, so inevitably the fit is wrong.”
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. Our Development Team have been notified of your feedback, but in the meantime, if you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for leaving us your review. We're sorry to hear that you weren't happy with the dress but can see that you had the refund; please feel free to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Cotswold Collections