Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Heritage donegal skirt Reviews

3 Rating 1 Reviews
Miss Jane Palmer
Verified Reviewer
“Great style but wrong fabric. The distinctive design with the zig-zag seam detailing caught my attention but I returned the skirt as I was disappointed in the fabric which has a much coarser weave than can be seen in the photos. Neither did I like the hemline, being sewn down like a denim skirt which resulted in a lumpy hem due to the knobbly fabric.”
1 Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to leave us your review Jane. We're sorry to hear that you weren't satisfied with the skirt but we can see that you received a full refund upon return; we hope that you were able to find something else that was suitable. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 1 month ago