“Voordat ik een recensie schrijf ik had een paar camera's besteld wat prima ging maar ik had het als pakje laten versturen maar PostNL heeft het toch in de brievenbus gedaan. mijn suggestie doe iets wat als pakketje en daarvoor heeft betaald in een groter doosje die niet in de gleuf van de brievenbus past.
voor de rest zoals gewoonlijk prima.”