“Een goed en fijnbeeldscherm enige minpuntje wat ik persoonlijk vind is dat je de raspberry niet fijn er op of in kan monteren. Het kan wel maar dan kun je het beeldscherm standaard niet gebruiken. Of misschien kan het wel en heb ik er overheen gekeken. Beeldscherm doet verder wat deze moet doen in mijn beleving”
“Ik had al een exemplaar maar iets wat drukte op het scherm heeft pixel schade aangedaan, eigen schuld niet goed opgelet hoe op te bergen. Wou een nieuwe en zal er voorzichtiger mee zijn, deze dus. Is gewoon handig en goed, samen met een RPI 500 fijne combinatie.”