“Heel mooie behuizing, ziet er strak uit. Montage valt best mee. Ik heb deze gekozen voor een Home Assistant project, om een passief gekoeld systeem te bouwen. Nadelen echter: 1) geen voorzieningen (haakjes, ogen,...) om het aan de muur te bevestigen, 2) weinig plaats voor eventuele toekomstige HATs, 3) het extra HDMI/audio-gedeelte is niet nodig voor een HA-systeem. Kortom: deze behuizing lijkt me eerder iets voor andere types projecten. Ik had wellicht beter de "industriĆ«le" behuizing voor de Pi5 gekozen.”
“Ik was opzoek naar een behuizing waarbij alle aansluitingen niet in het zicht zaten en kwam uit op de Argon ONE V5 (waarbij twee optionele USB aansluitingen aan de voorkant zitten).
Installatie van de Pi5 ging snel, erg tevreden en bestel er wellicht meer.”
“Eerste uitvoering van Argon waarbij ik wat meer moeite had om in beweging te krijgen. Eerste test was er nergens spanning te vinden. Uit elkaar gehaald en opnieuw alles gemonteerd. Nu wel lampjes maar geen enkele activiteit bij de NVMe print. Printen opnieuw gedemonteerd en samen gebouwd. Na een paar keer , onduidelijk waarom, het systeem toch op kunnen starten. Dit had ik niet van Argon verwacht.”