Wie zufrieden sind Sie mit der Qualität?
“De broek zit perfect.
Jammer dat er een witje puntje op de broek zit.
De rits vind ik een mindere kwaliteit.”
Wie zufrieden sind Sie mit der Qualität?
“gute Passform, angenehmes Tragegefühl”
Wie zufrieden sind Sie mit der Qualität?
“Die Farbe ist in echt leider anders !”