“Het is mijn 3e droomzomer broek. Ik ben er zo blij mee! Ik heb deze nu in het wit, lichtblauw en nu in deze kleur. Het zit fantastisch! Houd er rekening mee dat de broek iets uitloopt. Als je twijfelt tussen 2 maten, neem de kleinere. Ik draag vaak ook graag maat 46 maar hier had misschien zelfs 42 wel gekund.”