“Mooie stof, maat valt goed. Was alleen in de veronderstelling dat de stof iets dikker zou zijn (omdat ik ook een zwarte broek van MAC heb) - maar dat ligt aan mij. Heel blij met deze mooie broek!”
Dank u voor uw mooie reactie! Het doet ons veel plezier dat u zo tevreden bent over de stof, de pasvorm en de broek in het algemeen. Veel draagplezier met uw MAC jeans!