“Volgens de maatvoering van MAC zou ik maat 38 moeten hebben. In tegenstelling tot andere broeken is het advies hierin niet om de broek kleiner te kopen. Ik heb als keuze echter ook een 36 besteld en deze past prima. Door het material, super zacht en licht, valt ook dit maat niet strak. Als lengte heb ik 28 en dat is perfect voor mij met 1,60 m. Precies op lengte en niet te kort. De kleur is als op de foto en er zit veel stretch in de broek. Als de broek na het dragen zijn vorm goed behoud is dat een ideale pasvorm.”
Vielen Dank für Ihr schönes Feedback! 😊
Es freut uns sehr, dass die Passform für Sie perfekt ist und Sie so zufrieden sind. Viel Freude mit Ihrer Hose – und schon jetzt viel Spaß mit der nächsten Farbe!