“Dream Jeans koop ik al sinds jaren omdat de pasvorm zo fijn is qua elasticiteit, zou zelfs een maat kleiner kunnen aanschaffen, dan nog zou de jeans passen maar dan zit hij strakker.
Aangezien ik inmiddels wat ouder ben , vind ik aansluitend op de benen niet mooi dus vandaar de maat groter en hij zit nog steeds goed, door de zeer elastische en vormhoudende stof.
Voor mij al plusminus 17 jaar geen andere jeans dan de MAC Dream.”
Hartelijk dank voor uw jarenlange trouw! Het doet ons veel plezier dat u al zo lang vertrouwt op de MAC Dream Jeans en vooral de elastische, vormvaste kwaliteit en het comfortabele draagcomfort waardeert. Wij wensen u nog veel plezier met uw favoriete jeans! 😊