“Deze broek is ook weer top. Mijn eerdere ervaring met Mac Jeans is heel goed. Blijven lang goed wat tegenwoordig met alle stretch in de broeken uitzonderlijk is...”
Vielen Dank für Ihr tolles Feedback! 😊 Wie schön, dass Sie bereits Ihre dritte MAC Jeans haben und jedes Mal begeistert sind. Wir wünschen weiterhin viel Freude damit!