“Väliosa on ok. Kulmaososien suunnittelu on valitettavasti puutteellinen. Niiden päätypehmusteet ovat suunniteltu ainoastaan oikeanpuoleiseen kulmaan. Vasemmalla tyynyn muotoilun pitäisi olla peilikuva, mutta koska se ei sitä ole, jää kulma hassusti törröttämään. Mielestäni tällainen virhe suunnittelussa ei ole hyväksyttävä melko hintavassa sohvassa.”