“Aivan ihanan värinen ja näköinen sohva. Ei ole liian pehmeä eli pystyy istumaan ryhdikkäästi, mutta ei todellakaan ole epämukava. Hinta alennettuna erittäin sopiva. Mahtuu helposti kolme istumaan. Hieman rasittavaa oli yksin koota, mutta muuten ei valituksia. Erittäin tyytyväinen ostoon!”