“Jammer dat er maar 1 maal wordt bezorgd op het aangegeven adres en daarna wordt het product retour bij afwezigheid gezonden naar de afzender ? waarom niet afgeven bij de buren ? Via veel navragen en maien het product kunnen laten bezorgen bij de buurvrouw. Alleen jammer dat de verrassing voor de buurvrouw als kado er meteen af was.”
“Prima maar weer hetzelfde probleem de tekens zijn heel wazig , ik zou graag hebben dat u dat eens nakijkt . Het zit denk ik bij degene die het afdrukt . Groetjes
Isabella .”
“Heel mooi, ik vind een zaak niet fijn alle tekens zijn niet goed zichtbaar en dan moet ik gokken welke kleur ik moet plakken en zeker de grote paintings hebben dit probleem, voor de rest oké.”