“De Paint wordt heel erg mooi ben er heel blij mee. De volgende zit ik op te wachten hopelijk heb ik hem voor de kerst binnen.ps als deze klaar is zet ik een foto op Facebook”
“Helemaal niet tevreden.....
De afmetingen van de vierkantjes op canvas verschillen van grote waardoor ik veel afstand tussen mijn steentjes heb.....
Echt jammer en zoveel geld.....
Zou niet mogen vind ik....
Grtjs claudia”
“De symbolen op dit canvas zijn erg onduidelijk. Bijv. 3 en 8 zijn moeilijk te onderscheiden en ook de O en Q. Dit vraagt héél véél inspanning en tijd. Diamond Painting is dan helaas alles behalve een relaxte bezigheid.”