“Painting is erg mooi geworden. Hij is nu bijna klaar. Hetgene wat me verbaasd is dat ik van kleurnummer 3864 een zakje tekort heb gekregen. Heb dat kunnen oplossen, maar valt me tegen. Verder top.”
“Ik heb de afbeeldingen van de kerstman goed ontvangen. Een opmerking wil ik wel maken.
De onderste regels van de afbeelding kon ik niet ontcijferen .Noch met een loep, noch met extra verlichting. zeker 20 regels waren onzichtbaar.Daarom heb ik niet de hoogste waardering gegeven.
Niettemin vind ik het heel leuk om ermee te werken.
Ik wil graag nog een bestelling doen voor een foto.
Kunt U aangeven hoe ik daarvoor moet handelen.
Vr. groet Geertje den Boer.”
“Ik ben al enige tijd bezig met mijn diamond painting het melkmeisje
Bij ontvangst is het opgerold en bij het uitpakken en een paar dagen onder iets zwaars om het plat te maken, blijven er vouwen inzitten en dat vind ik niet prettig want het is dan moeilijk om de tekens te lezen ondanks dat ik het plat druk.
Ik weet niet of hier een oplossing voor is?
Ik hoor het wel van U.
Vriendelijke groet Wil van Tunen.”