“Het werken aan een Daimond Painting vind ik super rustgevend. Je wordt er heel relaxed van. Deze Daimond Painting van de Minions heb ik uitgekozen voor onze zoon. De films met de Minions heeft hij (maar ook ik) super leuk gevonden. Het laatste deel wat ik dan ook wilde doen, waren de Minions. Nu de eerste drie Minions af zijn, zoals je kunt zien, word ik er een beetje verdrietig van. Persoonlijk vind ik de kleur Y die voor een donkere kleur geel moet doorgaan, veel te oranje waardoor de monden niet goed zichtbaar zijn, maar ook het gezicht voor de helft uit oranje bestaat. En voor mij zijn de Minions geel!”