“Super mooie painting, goede kwaliteit steentjes.
Ga zeker nog meer bestellen bij MOA.”
“Heb hem niet gemaakt,canvas heel slecht tekens bijna niet te zien.”
“Mooie kleuren, jammer van de harde plooien die er in zijn van bij de verzending!”
“de kleuren komen niet overeen met de kleuren die op site staan”
“Zeer tevreden goede kwaliteit en resultaat voldoed voor 100% aan de verwachting.Ben ondertussen al aan een volgend project bezig”
“Je wordt hier altijd goed behandeld en de service is prima”
“Heb deze nog niet gemaakt is kerstkado voor me mannetje”