“De bestelling prima ontvangen. Na het bekijken van de painting en de diamonds snel aan de slag. Er ontbrak een kleur maar die was na een mailtje snel na gestuurd. Prima service.
Hij is nu af en wil graag een volgende maken. Het is leuk werk, de tijd vliegt om. Wel moeilijke keuze, er zijn zoveel mooie. Maar het lukt zeker.”
“Goede service! Via Facebook contact gehad over formaat etc en snel, vriendelijk en goed geholpen. Juiste formaat is zeer belangrijk wil je dat de foto er goed uit komt. Voor de rest goede kwaliteit en genoeg steentjes.”
“Heb er lange tijd plezier aan gehad want er zijn vele uurtjes in gekropen. ik vindt het resultaat is prachtig en ze hangt nu mooi te schitteren in onze living. er gaan zeker nog bestellingen van eigen foto's volgen.”