“Ik vind de sticker leuk alleen als je hem op de fles wil plakken bedekt hij jou print van de fles waardoor ik de sticker jij er niet opplak want ik vind fles look en mooie uitzien dan de sticker”
“Leuke sticker, maar voegt wat mij betreft niets toe aan het assortiment. Een paar mooie glazen zou ik veel leuker vinden. Daarom nogmaals maar weer eens: komen de glazen van Sky (400 en 60p ml) ooit nog terug?”