“heerlijke kopjes, drinkt goed en houd heerlijk warm of koud”
“Amazing. I really like them”
“Ik had deze cups al in roze, drinken fijn, liggen lekker in de hand... Heel blij mee .. jammer dat overige kleuren steeds uitverkocht zijn ...”
“Mooie cups! Ben er blij mee.”
“Mooie en goede kwaliteit cups, thee smaakt nog lekkerder”
“Zien er heel mooi uit! Liggen lekker in de hand en er kan 350 ml in. Had ik van te voren niet verwacht.”