“De levering duurde enorm lang. Ik bestel ongeveer 28 jaar online en heb enorm veel ervaring in online winkelen. Bovendien is dit product ook enorm duur.”
“De verschillende smaken zijn zeer verfrissend. Doordat er een mooi aanbod is aan verschillende smaken, kon ik een mooie selectie maken van welke ik opnieuw zou willen kopen. Nog een pluspuntje was dat er maar 3 per pakje zaten, zodat als je een smaakje toch niet leuk vond, je niet met teveel drops overblijft.”