“Heel mooi de print en kleuren geven je een zomers gevoel .”
“Prachtige fles net als eigenlijk alle flessen. Makkelijk om lekker in je tas mee te nemen.”
“Prettig maatje ! Ik ga er nog één bestellen!”
“Deze gekocht om s avonds bij het eten te gebruiken ipv kleine flesjes drinken en ik moet zeggen .. bevallen MEER dan goed!!!”
“Fijn dat deze er ook bij zat. Prima glas.”
“Een super mooie fles! Ook handig om een kleine variant te hebben, die in mijn kleinere tassen past.”
“Mooie aanvulling van de collectie”