“Mooie fles en de hoes is fijn ter bescherming. De handgrepen van de hoes vind ik niet zo stevig aanvoelen sinds het maar op een plek vastzit, bij de 400ml fles vind ik de hoes beter.”
“Leuk! Past net om te vullen met onze ijskast, maar toch nog in de ijskast voor echt koud te worden
Wel zwaar helemaal gevuld dus zal hem niet mee nemen voor onderweg.”