“De fles is van hele mooie kwaliteit en het design is prachtig. Ik gebruik ze al jaren. Mijn vorige fles, zelfde design was laatst nadat hij gevallen was toch stuk gegaan. Ik heb hem toen direct opnieuw besteld. De enige reden dat ik niet 5 sterren geef is dat het design minder oranje is geworden, en meer roze. Ik vond de kleuren zoals het was een versie eerder mooier, en baal een beetje dat de kleuren zijn veranderd!”
“Ik had een 1 liter fles die ik soms onhandig vind voor onderweg. Deze 600ml fles erbij genomen en heel erg blij met dit formaat. Mooi handzaam en mooi materiaal”