“Drinkt super fijn. Had al 3 glazen flessen maar toch positief verrast door deze stalen fles...”
“Hele mooi fles van goede kwaliteit. Drinken blijft lekker koel en er blijven geen smaakjes achter”
“Houdt drank perfect koel, zelfs tijdens wandelingen bij zomerse temperaturen.”
“Ik wilde eigenlijk geen steel bottle maar hij is echt heerlijk! zo blij dat ik dit ontdekt hebt! ik wil nu eigenlijk de liter ook!”
“Naast mijn glazen fles nu toch een steel. En ik ben er blij mee, niet zo zwaar en het blijft heerlijk koel. Goeie keus!”
“Zeer mooie kleur, houdt het water goed en lekker koud”