“Super fijne Thermo steel beker. Ik gebruik hem veel.!
Ik ben er erg blij. Lekker licht en niet breekbaar”
“Fijne fles, water blijft heel koud en door de dop met het rietje makkelijk drinken.”
“Ech een geweldige thermosfles. Water blijft er heel lang heet in.”
“Geweldig mooie thermo fles”
“Zoals alle thermo steel blijft het er lang koel in.”
“Mooie frisse kleur, houdt lang koel”