“Zeer handige fles.
Blijft lang koud.
Toffe kleur (mijn lievelingskleur haha).
Lekt niet!”
“Fijne en mooie fles iets groter dan ik dacht. Je moet de dop niet te strak draaien anders komen er scheurtjes in de dop”
“Ideale grote, ga hem gebruiken voor mijn warme thee's in de winter, de tumbler past hier helaas niet op”
“Fijne grote fles. Genoeg drinken mee voor een werkdag, dat de hele dag koud blijft.”
“Prachtige fles. Houdt dranken goed warm of koud.”
“Een fles van 1L maakt dat je meer drinkt doorheen de dag. De kleur is leuk!”
“Mooie fles! drank blijft lang warm en hjj is licht in gewicht. mooie kleur ook”